| I'm Yours |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



Menunggu kehadiran
Khamis, 19 Julai 2018 • 7:52 PG • 0 comments
Menunggu hari demi hari tapi tiada satu khabar mahupun panggilan diterima. Bukan tidak mahupun terima dirinya telah menjauhkan diri tetapi mungkin hati ini masih gundah gelana. Sungguh semua memorinya tentangnya tidak kubuang tetapi apakan daya kemaafan sudah diterima tetapi untuk kembalinya kepadanya tidak mungkin kerna hatinya sudah tertutup rapat buatku,

Jika lelaki baik hanya untuk wanita yang baik, Maka pantaskah wanita pendosa sepertiku mengharapkan lelaki yang baik untuk mendampingiku selamanya. Kata terakhirnya sangatlah menusuk kalbu sehingga kelu lidahku. Akan kukunci hati ini untuknya, jika dia sudh berpunya tdak mengapa aku redha, Allah itu maha hebat dia maha penentu segalanya, Aku akan menunggu sehingga dia betul betul sedia menerimaku,



Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

aQ bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yang tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu. Aku bukan sesetia Khadijah. Aku bukan setaqwa Fatimah. Aku bukan sepintar Aisyah. Aku bukan sehebat Sumayyah. Aku hanyalah pendosa tanpa noktah

WeChat here

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: i'm Yours
Best view:Miss Google