| I'm Yours |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



swett ke...herm??
Jumaat, 30 November 2012 • 5:42 PTG • 0 comments
Sepasang 'Sweet Couple' sedang berjalan sambil berpegangan tangan..

GF: Awak.. awak betul ke sayang saya?
BF: Lautan api pun saya sanggup redah demi mencapai cinta awak.
GF: Sayang awak.
Mudir: ehem.. Lautan api pun sanggup diredah? lautan api Neraka sanggup x?
BF: Alamak!! Pengetua plak!!
Mudir: kamu berdua pergi ke pejabat saya sekarang!

Di Pejabat Pengetua..

Mudir: Awak betul sayang GF awak tu?
BF: Sayang kot..
Mudir: Adakah lepas sekolah menengah awak akan bernikah dengannya..
BF: Tak.
Mudir: Kenapa?
BF: Sejahat-jahat lelaki, dia tetap akan memilih pasangan yang terbaik. Lelaki tidak mahu berkahwin dengan wanita yang mudah didapati.

Si BF pun beredar dan Si GF masuk ..

Mudir: Awak percaya BF awak akan berkahwin dengan awak?
GF: Saya percaya!!

Duhai Kaum Hawa..
Jangan mudah percaya dengan janji palsu..
Jangan mudah percaya dengan kata2 manis..
Kerana..
Janji2 palsu itu akan diketemui kebenaran yang amat menyedihkan..
Kata2 manis itu akan menjadi pahit dan amat menyakitkan..

Jadilah Sekuntum Mawar Berduri
yang Cantik dipandang,
Namun,
Sukar dicapai disebabkan duri yang mencucuk jari si pemetik..






Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

aQ bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yang tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu. Aku bukan sesetia Khadijah. Aku bukan setaqwa Fatimah. Aku bukan sepintar Aisyah. Aku bukan sehebat Sumayyah. Aku hanyalah pendosa tanpa noktah

WeChat here

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: i'm Yours
Best view:Miss Google