| I'm Yours |
ABOUT ENTRY LINKS STUFF FOLLOW Dashboard



Redha dan Sabar
Rabu, 18 Julai 2018 • 8:46 PG • 0 comments
seringkali kita lalai dan leka dalam duniawi. tapi siapa kita yang menetukan takdir hanya Allah yang mengetahui segalanya. Kita puas mencari sempurna, tapi kita lupa orang yng berada dengan kita adalah sempurna. Tidak dapat lagi aku undurkan waktu dulu. Tapi pada saat ini aku hanya mahu redha dengan ketentuanmu kerna aku tahu setiap ujian yang kau berikan pasti ada satu hikmah yang akan kau berikan.

Aku berdoa agar dijodohkan bersama tetapi siapalah aku yang ingin melawan takdir. Hanya Allah yang mengetahui apa yang akan berlaku seterusnya. Sesungguhnya kita hidup jangan sia-siakan permata di depan mata kelak kita akan menyesal. Bukan aku ingin kekayaan tetapi keimanan yang susah kucari.

Redha dan sabar allahu aku amat tenang sekarang kerana aku telah redha, aku telah terima apa yang dia sampaikan. Walaupun hatinya sudah dikecemuk tetapi masih lagi ada bait bait yang dia sampaikan. Sungguh aku rindu.

Cinta itu fitrah, tetapi jika disemaikan dengan pernikahan amatlah mulia, tetapi proses itu agak lambat kerana kesalahanku. Semoga jodoh sidia dengan orang yang baik baik. aku redha dengan ketentuan mu Ya allah kerna aku tahu sejak azali lagi kau telah lukiskan kisah hidup kami di dunia.



Thanks For Reading !


PASTFUTURE
The star owner

aQ bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yang tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu. Aku bukan sesetia Khadijah. Aku bukan setaqwa Fatimah. Aku bukan sepintar Aisyah. Aku bukan sehebat Sumayyah. Aku hanyalah pendosa tanpa noktah

WeChat here

Sweet Memories

Archive

CREDIT SECTION


Full Edit by: i'm Yours
Best view:Miss Google